دیکته و املا برای دانش آموزان دبستانهای پسران و دختران - سال ۱۳۳۱
تجربه و مشاهدات شما در کلاس درس و جریان امتحانات و ملاحظه دیکته و انشا، دانش آموزان، اهمیت شایان توجه درس املا را تاکید می کند. اعراب نداشتن خط فارسی و کلمات بیشمار لغت عربی که با زبان فارسی آمیخته است مخصوصاً شباهت بسیاری از حروف خاص عربی که اصلا متمایز است ولی ما همه را یکسان تلفظ می کنیم، سبب شده است که یاد گرفتن و بخاطر سپردن املاء کلمات را برای دانش آموزان کاری دشوار نشان دهد و حتی در دبیرستان هم مشاهدات روزانه چنین می نماید که آموختن بعض دروس فنی را از قواعد عربی سهل تر می شمارند. درصورتیکه نیمی از این تصور گزاف است و اصلاح آن با تلقین و مراقبت کاملاً امکان پذیر است.
تعداد مشاهده: 76 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: .pdf
تعداد صفحات: 77
حجم فایل:0 کیلوبایت